דפי נחיתה

דפי נחיתה הם הרושם הראשוני של לקוח פוטניצאלי!

דף נחיתה הוא בעצם המקום אליו נוחתים לקוחות פוטנציאלים, הוא ממוקד ומכוון לפעולה הרצויה, בין אם הרשמה (register), תשלום (דף מכירה) או השארת פרטים (Lead).

רוצים לקרוא עוד על חשיבות דף נחיתה? לחצו כאן >

דף נחיתה מדוייק
שקולע למטרה

קודם כל אנחנו צריכים להבין:
מה המטרה שנרצה להשיג בעזרת דף הנחיתה?

ברגע שיש לנו את התשובה,
נוכל ביחד לאפיין וליצור דף נחיתה מושלם שישיג בדיוק את המטרה: בין אם זה הרשמות לוובינר, הורדת קובץ, או רכישה של מוצר ישירות באתר, או גם השארת פרטים לחזרה.

כמה מדפי הנחיתה הכי מדוייקים:

(לחיצה על התמונה תקח אתכם אל הפרוייקט).

בניתי מאות דפי נחיתה במשך השנים.
העיצוב של דף הנחיתה בדרך כלל מחבר את המיתוג הקיים של הלקוח עם תוכן ועיצוב שיווקים.

רוצים לקרוא עוד על חשיבות דף נחיתה? לחצו כאן >

  • הכל
  • One Pager
  • דף השארת פרטים
  • דף וובינר
  • דף מכירה
  • דף משפכי
  • דפי נחיתה