דפי נחיתה ומכירה
רושם ראשוני שמניע
לפעולה
בדפי נחיתה אין שני לרושם ראשוני,
יצירת חווית משתמש ומסע לקוח מבוססת על סטוריטלינג והתהליך הזה הוא קריטי ליצירת הנעה לפעולה!
דף נחיתה מדוייק
שקולע למטרה
דפי נחיתה הם הרושם הראשוני של לקוח פוטניצאלי!
דף נחיתה הוא בעצם המקום אליו נוחתים לקוחות פוטנציאלים, הוא ממוקד ומכוון לפעולה הרצויה, בין אם הרשמה (register), תשלום (דף מכירה) או השארת פרטים (Lead).
רוצים לקרוא עוד על חשיבות דף נחיתה? לחצו כאן >
קודם כל אנחנו צריכים להבין:
מה המטרה שנרצה להשיג בעזרת דף הנחיתה?
ברגע שיש לנו את התשובה,
נוכל ביחד לאפיין וליצור דף נחיתה מושלם שישיג בדיוק את המטרה: בין אם זה הרשמות לוובינר, הורדת קובץ, או רכישה של מוצר ישירות באתר, או גם השארת פרטים לחזרה.