עיצוב לוגו

מהו לוגו ומי בכלל צריך אותו?
יש הבדל גדול בין לוגו, לבין מותג לבין זהות המותג.

המותג – הוא העסק עצמו, ערכי העסק, השירותים שלו, האמונות שלו.
לרוב, לפני שניתן להתחיל לעבוד על המיתוג, צריך להבין את המותג.

לוגו הוא בעצם הסמל, שם העסק, או שילוב של שניהם,
שיעבירו בצורה יפה, זכירה ואלגנטית את מה שנרצה שאנשים יזכרו מהמותג.

וזהו בעצם. כשמדובר רק בלוגו, מדובר רק בזה. יצוג ויזואלי שם שם העסק.
לרוב, מאחר והלוגו לבד הוא לא בעל משמעות רבה, מאחר והשפה
הויזואלית המשלימה של העסק היא זאת שנותנת את הטון ל״זהות המותג״,
אמליץ ללכת על תהליך מיתוג – הכולל גם יצירת שפה משלימה לעסק,
ספר מותג (במקרים שיש צורך בכך), ואלמנטים נוספים שיכתיבו את הניראות
הקבועה של העסק, כדי להעביר את המיתוג בצורה הטובה ביותר.
הלוגו שלך צריך להיות מהות המותג בצורה הכי פשוטה ובסיסית.
לא בהכרח צריך להציג את כל האלמנטים שקשורים למותג,
אבל לזקק בצורה ויזואלית מסר מסוים, תחושה מסויימת, אווירה מסויימת.
 
לוגו צריך להיות:
  • זכיר – שיהיה בו משהו שאנשים ישר יזהו
  • פשוט – לא עמוס מדי, לא מקשוקש מדי, שיראה טוב בקטן ובגדול
  • גמיש – שיהיה ניתן להתאים אותו לסיטואציות שונות וצבעים שונים
  • מתאים – שלא יהיה רחוק מדי ממהות המותג ויעביר את המסר הלא נכון
  • נצחי – לוגו שלא מסתמך על אפקטים מיוחדים או טרנדים,
    הוא לוגו שישאר רלוונטי במשך שנים רבות.
 
בדף זה תוכלו למצוא טעימה ממגוון הלוגוים שיצרנו במהלך השנים
 

במה תורם לכם לוגו?

יצירת תחושת אמון והכרה בקרב הלקוחות שלכם, יכול לשחק תפקיד עיקרי בהצלחת העסק.
כשאתה שם את הלוגו שלך על משהו, החל ממרצ'נדייס, לחתימת מייל, לשילוט, אתה יותר חזרתיות, הכרה והבטחה אצל לקוחות פוטניציאלים.
ככל שהם יראו אחידות, יכירו אותך יותר ויווצר קשר של אמון וביטחון.

עיצוב לוגו טוב, יבדל אותך מהמתחרים. הרבה משפיעה על פסיכולוגיה של אנשים, האם יבחרו במותג זה או אחר,
וגם אם אתה עסק קטן, ברגע שלקוחות רואים שהשקעת בניראות והיצוגיות של העסק שלך, הם תופסים ממך הרבה יותר.

 

 

טעימה מלוגוים שעיצבתי: